wtorek, 26 września 2017

Doskonała-Cecelia Ahern

Znalezione obrazy dla zapytania Doskonała-Cecelia Ahern
Tytuł:Doskonała
Autor:Cecelia Ahern
Wydawnictwo:MUZA
ISBN:978-83-287-0606-4
Cena katalogowo:39,90 zł
Okładka:miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:478
Moja ocena:5/6

Żadna nawet największa SKAZA nie może, powstrzymać się przed tym,żebyś stała się DOSKONAŁA.

    Uwielbiam autorkę Cecelii Ahern, przeczytałam jej każdą powieść i nie mam jej nigdy dosyć,co bardzo rzadko się u mnie zdarza.Dziś przychodzę do Was z kolejna powieścią, tym razem mam kontynuacją książki ''Skaza''.
    Doskonałość w społeczeństwie Celstine jest na początku dziennym. Dziewczynie przyszło żyć w świecie,w którym dla naznaczonych jest bardzo ciężko.Próbuję normalnie żyć na farmie dziadka,niestety niezapowiedziane wizyty Demaskatorów przypominają dziewczynie o tym,co kryję na swojej skórze.Celestine postanawia sprzeciwić się prawą, jaką są narzucane ludziom.Zaczyna walkę z wiatrakami.Czy dzięki pomocy Carrick jest w stanie poradzić sobie z problemami?Tego nie zdradzę, musicie sami sięgnąć po książkę.
  Kolejna książka przeczytana przeze mnie i kolejny raz się nie zawiodłam.Cecelia Ahern ma wyjątkową lekkość pióra,że czytanie jej historii jest wielką przygodą.Z każdą stroną chłonęłam czyny Celstine coraz bardziej. Pokochałam książkę od razu podobnie jak ''Skaze''.Czekam już z utęsknieniem na kolejną powieść i kolejne doznania czytelnicze.Polecam gorąco.

Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu


Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo muza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz