poniedziałek, 25 września 2017

Szczypta miłości-Amanda Prowse

Znalezione obrazy dla zapytania Szczypta miłości-Amanda Prowse
Tytuł:Szczypta miłości
Autor:Amanda Prowse
Wydawnictwo:Wydawnictwo kobiece
ISBN:978-83-65740-05-2
Okładka:miękka
Liczba stron:380
Moja ocena:5/6



Tej książki nie da się nie pokochać absolutną miłością

   O tej autorce niestety jeszcze nie słyszałam, aczkolwiek długo się nie zastanawiałam nad przeczytaniem tej powieści.Już sama okładka zachęca do jej przeczytania.Czy książka mnie zaciekawiła i mogę z czystym sumieniem ją Wam polecić?Zapraszam do recenzji:)
   Główna bohaterka Pru Plum to właścicielka piekarni Mayfair w Londynie.Codziennie zapach świeżego pieczywa i bułeczek przyciąga dużo klientów .Kobieta jest uosobieniem elegancji i dostojności.Idealny ubiór,fryzura i zapach świeżych perfum to jej nieodzowny element wyglądu.Pomimo dojrzałości nikt,by się nie spodziewał,że bohaterka ma sześćdziesiąt sześć lat.Jednak za perfekcyjnym wyglądem kryję się zagubiona kobieta,mająca z tylu głowy przeszłość niedająca mu spokoju.
Pru ma nadzieje,że jej sekrety nigdy nie wyjdą na świat dzienny.A gdy w jej życiu pojawi się miłość, wszystko zaczyna się komplikować.Czy tak się stanie?Tego nie zdradzę.
    Od pierwszych stron zauroczyłam się w jej powieści.Zatraciłam się w historii bohaterce.Z jednej strony pewna siebie kobieta odnosząca sukcesy z drugiej,zaś niepewna dojrzała kobieta zakładająca maskę udając inną osobę.
Fabuła książki w ciekawy sposób ukazuję ,że miłość w każdej chwili może zapukać do naszych drzwi.Nie ma znaczenia dojrzałość emocjonalna.Na każdym etapie naszego życia czasami warto zadbać o miłość pomimo wszystko.Jednym słowem książka wprowadza nas w inny świat.Polecam serdecznie.


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu

Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz