środa, 22 listopada 2017

Turbulencja-Whitney G

Znalezione obrazy dla zapytania Turbulencja-Whitney GTytuł:Turbulencja
Autor:Whitney G
Wydawnictwo:Wydawnictwo kobiece
Okładka:miękka
Cena katalogowa:39,90 zł
Liczba stron:476
Moja ocena:5/6



Weź mnie bez zastanowienia.
Pocałuj mnie mocniej.
Bierz mnie znów i jeszcze raz.


   Dziś zapraszam Was do przeczytania recenzji nie z tej ziemi,a bohaterzy latają tysiące metrów nad ziemią.
  Dziewczyna poznała mężczyznę o imieniu Jake. Nieziemsko przystojny pilot linii lotniczych prowadzi dość samotne życie, aczkolwiek nie może narzekać na zainteresowanie płci przeciwnej. Codziennie inny kraj inny hotel i kolejna zaliczona kobieta.Jake jest totalnie ubogi, jeśli chodzi o emocje.Nie wiążą się z żadna kobietą na długo ,a liczy tylko na udany seks. Bezkompromisowy z własnymi zasadami czuję się panem swojego życia.Jednak na każdego przychodzi kosa na kamień i nagle przychodzi strzał amora.
   W jego życiu pojawia się pewna piękna kobieta.Czy samolotowy don juan zmieni nastawienie do życia i kobiet?Czy Gillian będzie kolejną przygodą na jedną noc?Tego Wam nie zdradzę.Zachęcam po sięgnięcie po powieść.
   Turbulencje kolejna powieść Whitney G,która wręcz uwielbia podróże i pewnie stąd wziął się pomysł na główną fabułę powieści.Dość kontrowersyjny stworzony główny bohater i świat przedstawiony przez autorkę.
Książka od pierwszych stron uderza dość mocno czytelnika w głowie i podejściem Jake do kobiet.Autorka dość mocno posługuję się erotycznym i wulgarnym słownictwem ,co sprawia,że mamy chęć potrząsnąć samym bohaterem.
Niemniej jednak książka zdecydowanie przypadła mi do gustu.Dawno ,a raczej nigdy nie czytałam tego typu książkę.Książka zdecydowanie wciąga. Polecam gorąco.



Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu


Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz