sobota, 2 grudnia 2017

Przed zmierzchem-Nora Roberts

Znalezione obrazy dla zapytania Przed zmierzchem-Nora RobertsTytuł:Przed zmierzchem
Autor:Nora Roberts
Wydawnictwo:EDIPRESSE
Okładka:miękka ze skrzydełkami
Cena katalogowa:39,90 zł
Liczba stron:526
Moja ocena:5/6

Miłość.Kłamstwa.Morderstwo. Wiele można się wydarzyć ...PRZED ZMIERZCHEM

     Nora Roberts, jeśli chodzi o pisanie powieści ,pędzi niczym burza.Ponad dwieście napisanych powieści,jednak do czegoś zobowiązuję.Pamiętam, jako nastolatka uwielbiałam zagłębiać się  we wszystkie powieści tej pisarki,a jeszcze bardziej uwielbiałam oglądać filmy.Od kilku lat nie czytałam jednak, już żadnej propozycji wydawniczej Nory, można to nazwać małym detoksem.Po dłuższej przerwy sięgnęłam po ''Przed zmierzchem''.Czy jest godna uwagi?Zapraszam do recenzji.
    Powieść rozpoczyna się podaniem Alice ,która na kilka lat porzuciła rodzinny ranczo.Pragnęła poczuć się wolno niczym ptak.Każdy dzień był dla niej przetrwaniem. Momentami byłam na skraju wyczerpania,lawirowałam pomiędzy życiem ,a śmiercią.Po pewnych wydarzeniach wraca niczym córka marnotrawna.Co podczas jej nieobecności się wydarzyło w jej życiu ,jest wielką zagadką.Jej głowa jest pełna przykrych wydarzeń,ale pomimo to wraca.I co dalej?
   Detoks jak, widać był dla mnie dobry.Po tak długiej przerwie czytanie powieści Nory Roberts, było czymś naprawdę fenomenalnym.Pióro autorki kojarzy mi się od zawsze z pięknym krajobrazem w,którym tkwią bohaterzy z tajemnicami.Autorka porywa czytelnika do swojego świata.W tym właśnie tkwi jej wyjątkowość.
  Książka wzbudza wiele różnorodnych emocji po miłe westchnienia,po brutalne emocje,które wręcz zapierają dech w piersiach.Autorka wręcz do końca trzyma czytelnika w napięciu. Powieść wręcz jest przesycona adrenaliną,ale jestem czytelniczką, która to uwielbia.Polecam serdecznie.


Za egzemplarz recenzencki wydawnictwu.




Znalezione obrazy dla zapytania EDIPRESSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz