czwartek, 10 kwietnia 2014

Moja skromna osoba :)

Hej wszystkim :)

          Ostatnio mówiłam o tym ,że zastanawiam się nad dodaniem kilku zdjęć na bloga .Zrobię to dlatego.byście mnie lepiej poznali.Zdjęcia zostały zrobione w moim rodzinnym mieście Szczecinie a dokładniej to na Wałach Chrobrego przez fotograf Dorotę Korabik .
 Przy robieniu zdjęć dopisywała dobra pogoda a atmosfera była luźna i miła :)

   A teraz przed Wami obiecane zdjęcia i kilka moich złotych myśli ,które staram się wcielać w życie.

Marzenia zwykle się spełniają, ale nie tak i nie wtedy, kiedy tego pragniemy.

Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka
nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś,
jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?

Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie,
je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia.
Wyjdź mu nap­rze­ciw.

Stań się lep­szym człowiekiem. I za­nim poz­nasz ko­goś upew­nij się, że znasz siebie i że nie będziesz chciał być ta­ki jak on chce, ale będziesz sobą. 

Wszys­tko po­lega na tym, żeby człowiek był ta­ki, ja­ki jest, żeby nie wstydził się chcieć te­go, cze­go chce i marzyć o tym, o czym marzy. Ludzie są na ogół niewol­ni­kami kon­we­nansów. Ktoś im po­wie­dział, że po­win­ni być ta­cy i ta­cy, i sta­rają się być ta­kimi aż do śmier­ci, nie wiedząc na­wet, kim by­li i kim są nap­rawdę. Nie są więc ni­kim i niczym, postępują niejed­noznacznie, niejas­no, chaotycznie. Człowiek prze­de wszys­tkim mu­si mieć od­wagę być sobą.

12 komentarzy:

  1. Witaj! Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem i proszę na głównej mój ulubiony cytat z Coelho, a gdy usłyszałam znajome nuty "Everything" od razu wiedziałam, że poszperam trochę po Twoim blogu ;) Mega piękne długie włosy! Sama po sobie wiem jak ciężko takie pielęgnować...samo mycie i suszenie to "pół" dnia :P Czekam na jakieś nowe recenzje książek bo to interesuje mnie najbardziej :) Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jakie piękne cytaty <3 i zakochałam się w twoich włosach *.*
    Pozdrawiam :)
    http://kikablog2000.blogspot.com/ :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne cytaty i zdjecia. Włosy :o *.*


    http://jednorozecmarcela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje bardzo :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! :) Byłam na Wałach Chrobrego w te wakacje, gdy była EMA. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też była na tym koncercie mega dużo ludzi

      Usuń
    2. Ja stałam w pierwszym rzędzie. :D Fakt, że swoje wystać musiałam przed koncertem, ale było warto. :)

      Usuń
    3. Ja podczas koncertu stałam za raz za sceną więc miałam okazje przyjrzeć się wokalistą bliżej a Dj JANKESA miałam okazję poznać i trochę z nim porozmawiać :)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia. Fajne cytaty


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia i Ty na nich bardzo ładnie powychodziłaś tylko tak poważnie, mam nadzieje, że uśmiechasz się czasem :))) bo "jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś, jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?"
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://lamodalena.blogspot.com
    P.S. może zrezygnuj z tej numerologii, będzie łatwiej komentować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz postaram się częściej uśmiechać :)

      Usuń
  8. śliczne zdjęcia. :) zazdroszczę włosów.

    http://claud-cloud.blogspot.com/2014/04/first-vlog-ever.html
    VLOG - https://www.youtube.com/watch?v=jGA5lDJrB5Q

    OdpowiedzUsuń