piątek, 6 czerwca 2014

Demi Lovato Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku

 



Tytuł  Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku 
Tytuł oryginalny  Staying Strong: 365 Days a Year
Autor Demi Lovato
Wydawca:Wydawnictwo Feeria
Rok wydania 2013
Okładka miękka
Ilość stron 416
Moja ocena 6/6



Pamiętaj ,że nieotrzymanie tego,czego pragniesz,jest niekiedy wielkim uśmiechem losu.

Tyle razy w życiu nie dostałam tego,czego chciałam:tego co ,jak sądziłam,było dla mnie idealne.Widzę teraz ,że to ,co uważałam za tak mi potrzebne,wcale takie nie było .Nawet jeśli teraz tego nie rozumiesz,z pokorą powitaj rozczarowanie i przyjmij do wiadomość,że być może wyjdą ci na dobre.
 
Muszę się Wam przyznać ,że cenię sobie bardzo każdą książkę wydaną przez wydawnictwo FEERIA każdą z nich mogę kupić,zrecenzować w ciemno nie czytając wcześniejszych recenzji pewnie, chociażby dlatego, że nigdy się nie zawiodłam na tym wydawnictwie .
Kolejna recenzja, z którą do Was przychodzę to książka pt"Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku" napisana przez Demi Lovato ,którą pewnie każdy zna .Z twórczością Demi pierwszy raz spotkałam się tak naprawdę niedawno, kiedy usłyszałam jej pierwszy singiel z jej czwartego, studyjnego albumu Heart Attack.
Demi Lovato to urodzona w Nowym Meksyku dwudziestodwuletnia wokalistka amerykańska piosenkarka, autorka tekstów, muzyk.Po mimo młodego wieku osiągnęła bardzo dużo .Patrząc na Demi można stwierdzić ,że jest osobą szczęśliwą i ma wszystko czego zapragnie .Pozory jednak mylą.Demi w swoimi życiu zmagała się z bulimią,prześladowaniem w szkole, samookaleczaniem, jak i również była uzależniona od narkotyków. Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku to zbiór na każdy dzień spostrzeżeń ,myśli Demi na temat życia,szczęścia i wiary w samego siebie a wszystko jest okraszone inspirującymi cytaty .


Bądź śmiałkiem i mocarzem:potęgi przyjdą ci z pomocą.
Gdy wiesz,czego w życiu,liczy się tylko to,by dążyć do tego z przekonaniem i odwagą.Nie musisz z góry znać każdego swojego kroczku,by spełnić  marzenie.


Ta fantastyczna książka pozwala zrozumieć fakt, że Demi Lovato to nie tylko wspaniały głos i talent, ale niesamowita osobowość, odważna, inteligentna,wrażliwa na cierpienie innych . Jestem przekonana, że każdy, kto zna twórczość Demi nie przejdzie obojętnie obok książki Demi Lovato Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku .
Książka zmienia sposób patrzenia na życie ,ludzi i sytuację ,które nas spotykają .Demi uczy nas wiary w swoje możliwości i radzenie sobie z przezwyciężaniem przeciwności losu:)To jedna z książek, do , których się wraca całe życie :)Życzę Wam miłej lektury dla osób ,które nie przeczytały jeszcze książki.
 
  Jeśli nie wiesz,dokąd zmierzasz,zaprowadzi cię tam każda droga.

Ważniejsze jest mieć wolę rozwoju i pozostawania otwartym na nieskończony wachlarz możliwości,niż dokładnie wiedzieć,dokąd idziesz.To będzie się zmieniać wraz z tym,jak ty się zmieniasz .

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu Feeria


            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz