czwartek, 18 czerwca 2015

Wakacje


                                                                             




Dla większości ludzi,którzy się uczą wakacje(tak jak ja) to czas beztroskiego lenistwa, spania do godziny 16. Ja do tych ludzi niestety się nie zaliczam.Swoje wakacje staram się spędzać aktywnie bieganie,spacer,rower.Wakacje to taki okres, kiedy możemy poświęcić więcej czasu na swoje zainteresowania.Kto się uczy to wie jak trudno jest pochodzić naukę z rozwijaniem zainteresowań. Postanowiłam, że zrobię sobie pewną listę spraw/rzeczy, które chciałabym zrobić w te wakacje, tak aby wracając do tego posta we wrześniu mogła z dumą powiedzieć:Tak udało mi się i jestem zdolną i silną dziewczyną :)



    1.Mimo że to czas wolny od nauki chciałabym zrobić co najmniej 5 kursów związanych z moim zawodem medycznym .
    2.Dostać się na kolejny kierunek medyczny,który będzie mnie rozwijał i mieć cudowne poczucie tego,że robię coś wartościowego.
    3.Zrobić dwa wyjątkowe tatuaże,które będą mi przypominać kim i w jakim celu jestem"Tu i teraz"
    4.Wyjaśnić sytuację,które przyprawiają mnie o zawrót głowy.
    5.Odróżniać w końcu czym jest przyjaźń a miłość.
    6.Bardziej zwracać uwagę na to co jem,a co za tym idzie więcej ćwiczyć
    7.Zaadoptować psa z schroniska
    8.Zrobić mnóstwo zdjęć,które będą przypominać mi o tym jak piękne jest lato
    9.Jak wystarczy trochę czasu by powyższe sprawy zrealizować to chciałabym końcu się wyspać.







1 komentarz:

  1. Sama też taką listę planuję dla siebie zrobić, żeby nie zmarnować tych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń