sobota, 29 października 2016

Vadim Tschenze-Rosyjski leksykon zdrowia

Znalezione obrazy dla zapytania Vadim Tschenze-Rosyjski leksykon zdrowia
Autor:Vadim Tschenze
Tytuł:Rosyjski leksykon zdrowia
ISBN:978-83-7377-782-8
Rok wydania:2016
Wydawnictwo:Studio Astropsychologii
Cena katalogowa:39,90 zł
Ilość stron:290
Okładka:miękka
Moja ocena 4/6
Pod linkiem znajdziecie informację o książce

Ludowe metody przywracania równowagi duszy i ciała

  Tą książkę przeczytałam za poleceniem naczelnego wydawnictwa studio Astropsychologii.Zainteresowana byłam poznaniem ludowych metod uzdrawiania tym bardziej,że jestem z zawodu medykiem.Przejdźmy jednak to treści książki.
   Ludowe metody leczenia kojarzą mi się z szeptuchami,które mieszkają na wioskach.Nawet nie zdajemy sobie sprawę tego,że nasza matka natura zewsząd daje nam naturalne lekarstwa pomagające nam uzdrowić nasze ciało.Drzewa,owoce,rośliny maja ogromną leczniczą moc.Vadim Tschenze duchowy terapeuta stosujący od lat ludowe metody, przedstawia nam leksykon od A do Z .W książce odnajdziemy skuteczne recepty na każdą chorobę.Niektóre z metod są wręcz zadziwiające.Czy wiedzieliście,że sok z karczocha pobudza funkcje jelitowe i jest polecany osobą mające problemy z woreczkiem żółciowym lub kamieniami? Pewnie nie.W książce też nie zabraknie zabobonów dotyczących przesądów ślubu czy prezentów.Mi osobiście podobały się najbardziej wątki dotyczące aury i magii.
   Po przeczytaniu książki jestem do niej pozytywnie nastawiona.Ta publikacja jest książką,do której się wraca.Wielki plus za to, że wszystkie wiadomości są uporządkowane chronologiczne,co pozwala w poszukiwaniu danej jednostki chorobowej.Autor niczego nie ominął w książce.Każdy aspekt jest dopracowany w szczegółach.Polecam serdecznie.I dziękuje Panu Mariuszowi za polecenie tej publikacji.


Zapraszam na stronę wydawnictwa
 

1 komentarz: