wtorek, 5 września 2017

Dance sing love.Miłosny układ-Layla Wheldon

Znalezione obrazy dla zapytania Dance sing love.Miłosny układ-Layla Wheldon


Tytuł:Dance sing love.Miłosny układ
Autor:Layla Wheldon
Wydawnictwo:editored
ISBN:978-83-283-3595-9
Okładka:miękka ze skrzydełkami
Cena katalogowa 39,90
Liczba stron:520
Moja ocena:3/6


Zakręcić się w historii pełnej pasji, pożądania, niespodziewanych zwrotów akcji i gorących rytmów.Po prostu:DANCE&SING&LOVE!

     Dziś zapraszam Was na recenzje książki polskiej autorki,która ukrywa się pod pseudonimem Layla Wheldon.Powieść ta uzyskała rekordowe wyświetlenia na portalu wattpad.pl ,co spodobało,że publikacja została okrzyknięta romansem numer jeden.Czy mnie równie ,tak mocno oczarowała książka,by z czystym sumieniem ją Wam polecić?Zapraszam do recenzji.
     Główna bohaterka już od dziecka ukazywała zdolności do tańca.Całe swoje życie poświęciła tańcu i stawania się coraz lepsza.Gdy skoczyła szkołę i stała się zawodową tancerką ,jej kariera poszła w kierunku tańczenia na koncertach.Livia robiła wielkie show,taniec to był jej żywioł.
       Podczas pracy poznawała wiele gwiazd muzyki,dla których pracowała.Od zawsze była profesjonalna i w stu procentach skupiona na swojej pracy.Jednak pewnego dnia tancerka zaczyna współpracę z gwiazdą popu.Młody artysta za nic nie ułatwia pracy tancerki.Layla wręcz go nie cierpi,a James nie ma zamiaru ułatwiać dziewczynie życia
Czy dziewczyna poradzi sobie z trudnym gwiazdorem?Czy praca z Jamesem wyjdzie bohaterce na dobre?Tego nie zdradzę, musicie sami sięgnąć po książkę.
Dość szybko zabrałam się za czytanie tej książki.Słyszałam same pochlebne opinie o powieści, więc tym bardziej chciałam dołączyć to czytelników,którzy powieść mają już za sobą.Od powieści liczyłam wielkiego zaskoczenia i tego,że powieść na długo zapadnie mi w pamięci. Czy tak było?
    Niestety książka mnie rozczarowała od pierwszych stron,niestety mnie nudziła. Bohaterka miała dość infantylne podejście do samego Jamesa.Tancerkę irytowało dosłownie wszystko,sprawiała wrażenie snobistycznej dziewczyny do ,której nie można było podejść i zagaić.
Wgłębiając się w powieść i śledząc dalsze nastroje autorki, miałam chęć opuścić kilka stron i przejść do innego rozdziałów.
Jeśli mam znaleźć jakieś plusy to sama fabuła była fajnym pomysłem autorki i na tym ,bym skończyła wychwalać książkę.Z tego, co wiem będzie kontynuacja tej powieści.Czy się skusze? Nie sądzę, jednak zostawiam Wam czytelnikom wybór odnośnie przeczytania powieści.


Za egzemplarz recenzencki dziękuje wydawnictwu

Znalezione obrazy dla zapytania sensus.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz