poniedziałek, 25 września 2017

Przebudzenie Morfeusza-K.N Haner

Znalezione obrazy dla zapytania Przebudzenie Morfeusza-K.N Haner

Tytuł:Przebudzenie Morfeusza
Autor:K.N Haner
Wydawnictwo:HELION
ISBN:978-83-283-3205-8
Cena katalogowa:39,90 zł
Okładka:miękka ze skrzydełkami
Liczba stron:523
Moja ocena:3/6


    Z twórczością polskiej pisarki ,która ukrywa się pod pseudonimem.N Haner miałam styczność przy recenzowaniu jej debiutu Sny Morfeusza.Pióro autorki jest dość trudne, aczkolwiek z każdej z powieści znalazłam jakiś plus.Jak najbardziej daje szansę młodym polskim autorom.Teraz mam dla Was recenzje trzeciej części Przebudzenie Morfeusza.
    Gdy znika Adam,Cassandra jest zmuszona wieść normalne życie,na pozór silna bohaterka udaje dobrą minę do złej gry.tylko i wyłącznie dla swojego synka Tommego.Kobieta stara się zapomnieć o swojej miłości, jednak nagłe pojawienie się mężczyzny burzy jej prawie ułożony i spokojny świat.Czy czas jest w stanie uleczyć wszystkie cierpienia?Tego dowiedzieć się tylko i wyłącznie sięgając po powieść.
    Trzecią część czytałam dość długo,a cała trylogia ciągnęła mi się strasznie długo i ciesze się,że już mam ją za sobą.Z jednej strony powieść była ciekawa ,aczkolwiek autora niekoniecznie trafiła w moje gust.Fajnie,by było porównać twórczość autorki z inną powieścią niedotyczącej trylogii,niemniej jednak Wam zostawiam decyzję czy sięgnąć po powieść.


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu


Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo sensus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz