sobota, 6 maja 2017

[RECENZJA PRZEDPREMIEROWA] Jesteś moją obsesją-Federico Moccia

Znalezione obrazy dla zapytania Jesteś moją obsesją-Federico Moccia

Tytuł:Jesteś moją obsesją
Autor:Federico Moccia
DATA PREMIERY:10 MAJA 2017
Wydawnictwo:MUZA
ISBN:978-83-287-0629-3
Okładka:miękka
Liczba stron:189
Moja ocena:5/6


Azylem jest ta książka,a pięknem-fakt bycia z Tobą.

    Federico Moccia do jeden z ulubionych włoskich pisarzy,który moją sympatię zdobył dzięki książce "3 metry nad niebem''.Federico Moccia to pisarz,który w przepiękny sposób potrafi wejść w głąb uczuć i stworzyć przepiękne uczucia w bohaterach.Po książkę zapewne sięgnie każdy fan "3 metrów nad ziemią"ale czy faktycznie książka jest godna uwagi? Zapraszam do poniższej recenzji.
   Giovani główny bohater jest człowiekiem, który ma wszystko o czym marzy.Jest znanym pisarzem,ma przepiękną żonę i małą córeczkę.Na pozór wydawałoby się,że Giovani jest statecznym mężczyzną, dla którego życie rodzinne jest najważniejsze ,jednak wdaję się w dziwną facebookową relację.
   Bohater dostaję wiadomość na portalu społecznościowym od tajemniczej kobiety. Nie wie kim jest ,jak wygląda i w jakim celu do niego napisała.Giovani zaczyna nawiązywać z kobietą grę słów.Kto kryję się po drugiej stronie,czy jest to zakochana fanka,a może zupełnie inna osoba?Tego Wam niestety nie zdradzę.
    Kiedy w końcu miałam w ręku książkę, musiałam jak najszybciej zabrać się za jej przeczytanie.Byłam nieco zawiedziona faktem,że książka ma niecałe 200 stron.Autor postawił na dość ciekawą tematykę, portale społecznościowe są teraz na topie. Jestem wręcz pewna,że niejedna osoba jest w podobnej sytuacji co bohater stworzony przez Federico.
Autor pokazuję nam jak łatwo wejść w dziwną wirtualną relację, mimo iż sam bohater po, mimo że miał wręcz idealne życie rodzinne i prywatne w dał się w dziwną sytuację.Cały wątek przedstawia nam ,jak bardzo natura człowieka jest stworzona do tego, by wdawać się we flirty,czy też poczuć dreszczyk adrenaliny prowadząc w pewien sposób podwójne życie.Takie postępowanie bohaterów jest cienką granica,którą bardzo szybko można przekroczyć i zatracić się bez reszty,a konsekwencję mogą być nieodwracalne.Polecam serdecznie.
 


Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu
Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo MUZA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz