wtorek, 15 października 2013

Recenzja

Autor Richard Paul Evans
Tytuł Obiecaj mi
Wydawnictwo Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
Okładka twarda
Ilość stron 296


Moja Recenzja



 Richard Paul Evans to pisarz, który podbił serca wielu czytelników na całym świecie .,,Obiecaj mi ,, bardzo mnie rozczarowało.Główną bohaterką jest trzydziestoletnia Beth mężatką mają sześcioletnią córkę Charlotte .W trakcie przygotowań do Bożego Narodzenia wraca do 1989 roku ponieważ chce podzielić się swoją tajemnicą .Autor opowiada o zdradzie swojego męża o miłości i radzeniu sobie z samotnością ,problemy finansowe i choroba córki .Książkę czytało się dosyć szybko autor opisuje fabułę książki plastycznym językiem .Obiecaj mi pokazuje nam, że nie warto składać obietnic, których tak często nie możemy dotrzymać.

                                                            4/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz