poniedziałek, 21 października 2013

Wywiad z utalentowanym wokalistą Mariuszem Urbaniakiem



Kiedy nastąpił przełom  w Pana karierze muzycznej?

Największym przełomem był udział w programie TVP2 „Bitwa na głosy” gdzie występowałem w drużynie rapera MEZO i reprezentowałem Wielkopolskę. To wtedy właśnie powstała moja pierwsza piosenka „Dzwonię do Ciebie”. Piosenkę zagrało wiele rozgłośni radiowych, oraz zainteresowali się nią producenci serialu „Barwy szczęścia” gdzie pojawiła się jako motyw kończący odcinki.


 Czy możemy spodziewać się teledysku do piosenki Wypadła mi z rąk ?

 Jeśli chodzi o mój ostatni wakacyjny utwór „Wypadła mi z rąk” to na dzień dzisiejszy nie planuję kręcić klipu. Piosenka grana jest w wielu rozgłośniach oraz na moich koncertach, na pewno ukaże się również na mojej płycie.



 Czym zaskoczy nas jeszcze Mariusz Urbaniak?

 To jest strasznie trudne pytanie, cały czas staram się zaskakiwać, ale czy mi się to udaje? Na dzień dzisiejszy skupiam się na produkcji nowych piosenek, tak aby jak najszybciej „złożyć” materiał na moją płytę. Przygotowuję się do premiery nowej piosenki, dlatego zawsze brakuje czasu. Myślę, że kolejna piosenka, która ukaże się zapewne w połowie listopada, będzie swego rodzaju zaskoczeniem dla ludzi, którzy mnie nie znają. Dla moich fanów będzie zaś powrotem do korzeni :)




 Jeżeli miałby Pan dokończyć zdanie .Muzyka jest dla mnie ...........


Muzyka jest dla mnie najważniejszym aspektem mojego życia. Otacza mnie zawsze i wszędzie. Stała się sposobem na życie, moją pasją i pracą - dlatego od lat uważam, że nie pracuję ;) bo kocham swoją pracę :)
 
 
 Gdzie w najbliższym czasie będzie  można posłuchać Pana wokalu ?
 
 
 Okres jesieni i zimy to czas odpoczynku dla artystów, czas zaszywania się w domowych studiach i tworzeniu nowych utworów. Tak jest również ze mną! Zaszywam się w domowym zaciszu i staram się przygotowywać nowe piosenki, znajdować czas na odświeżenie znajomości, spotkania ze znajomymi. Przygotowuję się właśnie do wydania najnowszej piosenki więc pewnie niedługo usłyszycie mnie w swoich rozgłośniach radiowych.



O czym marzy Mariusz Urbaniak ?
 
 Marzę o tym aby zawsze otaczała mnie muzyka. Mam też mniejsze marzenia, a mianowicie: wydanie płyty, znalezienie tej drugiej połówki, nagranie HIT-a …
 
 
To ja życzę by wszystkie marzenia Pana Mariusza się spełniły :) Zapraszam serdecznie Was również do przesłuchania piosenek jak i 
oficjalny FanPage: www.facebook.com/mariuszurbaniakofficial   i stronę oficjalną
strona www: www.mariuszurbaniak.com.pl


Angelika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz