sobota, 19 października 2013

Recenzja

PRZESZŁOŚĆ NIE UMIERA . PRZESZŁOŚĆ TO TERAŹNIEJSZOŚĆ ......


Tytuł Zostań przy mnie
Autor Harlan Coben 
Wydawca Albatros
Ilość stron 460
Rok wydania 2013

MOJA RECENZJA

Patrząc na okładkę widzę kilka podobieństw.Okładka zdecydowanie odzwierciedla naszą pogodę za oknem :).
  Pierwsza moja  przeczytana książka tego amerykańskiego pisarza .Przeczytałam ją w trzy wieczory .Fabuła książki kręci się wokół trzech bohaterów Megan która ukrywa swoja przeszłość przed rodziną ,Ray fotoreporter a raczej paparazzi i
Broome  który  chce rozwiązać zagadkę śmierci pewnego człowieka .Każdy z  tych osób skrywa tajemnice z przeszłości które zaczynają wychodzić na jaw.Moim zadaniem motyw jaki autor chcę nam przedstawić to że od przeszłości nie można uciec .Książkę polecam dla osób lubiących kryminały , moja ocena to .......


                                              5/6
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz