czwartek, 3 października 2013

Kolejna recenzja

Autor Małgorzata Warda
Tytuł Dziewczynka która widziała zbyt wiele .
Wydawca Pruszyński i S-ka
Rok wydania 2012
Ilość stron 117.

Moja recenzja .Książkę przeczytałam dosłownie dwie godziny temu .Małgorzata Warda porusza trudny temat w książce . Autorka nie koloryzuje historii Ani i Aarona i dlatego wydaję się w pewnych momentach za ostra .Jest to pierwsza książka którą przeczytałam o tej tematyce i mam nadzieję że nie ostatnia .  ,,Dziewczynka ,która widziała zbyt wiele to historia ,, to historia rodzeństwa Ani i jej o trzy lata starszego brata ,są ze sobą bardzo do siebie przywiązani , los nie oszczędzał ich.Rodzeństwo było źle traktowane a Aaron bity .Aaron bierze sobie za punkt honoru by opiekować się swoją młodszą siostrą i chce zostać jej opiekunem .Bohaterowie nie mogą liczyć na pomoc rodziców .Matka jest uzależniona od narkotyków a ojciec zmarł gdy Aaron miał 3 lata .Rodzeństwo trafia pod opiekę ciotki Gabrysi zamieszkują w raz z nią w jej domu to tam dochodzi do przemocy  i zamykania ich mieszkaniu.
      Wybierając tą książkę zachęciła mnie jak zwykle OKŁADKA .Biorąc książkę miałam  nadzieję że będzie do lekka i przyjemna historia ale tak nie było .....Mam dosyć mieszane uczucia co do tej książki ale jak najbardziej ją polecam .Dziewczynka ,która widziała zbyt wiele uwrażliwia na tego typu historie i  uczy .

                                                       5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz