poniedziałek, 7 października 2013

T
Tytuł Władczyni rzek
Autor Philippa Gregory
Wydawca Książnica
Ilość stron 543 .

Zapomniana historia Jakobiny Luksemburskiej .


Moja recenzja .Jest to moja pierwsza książka historyczna jaką przeczytałam  ,trochę bałam się ilości stron , przeczytanie Władczyni rzek  poświeciłam więcej czasu niż na inne książki które czytałam .

Historia Jakobina Luksemburska potomkinia Meluzyny, wodnej boginki.Jakobina dzięki temu ma możliwość przewidzieć przyszłość, słyszy również  pewną melodie która przewiduje śmierć najbliższych jej osób .Jakobina pomimo młodego wieku bierze ślub bez miłości z królem Bedfordu i zostaje królową Francji ,który jest pod ogromnym wrażeniem talentu jaki ma przyszła małżonka .Jednak ich małżeństwo nie trwało długo gdyż król Bedfordu umiera .Jakobina ponownie wychodzi za mąż, nie czekając na królewską zgodę bierze ślub z giermkiem .
Zaczyna się konflikt po między Małgorzatą a Ryszardem księciem Yorku .A co z tego wyniknie musicie przeczytać sami .

                                                                     5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz